Khamis, 29 November 2007

telatah...aku dan sarawak....




Ke Kampung Budaya.... Sarawak...
selamat datang dan pergi.. dah pergi mesti nak kembali huhuh

seni




my friend yg ke kg.budaya .... aku sorang budak semenanjung..huhuh





my the best friend in the world




kg budaya sarawak... ada air terjun gak tau..
______________________________________________________________________




masa kat sarawak sempat jugak aku dengan kengkawan tgk wayang... huhuh
___________________________________________________________________




Inilah Pulut masak dalam periuk kera.





inilah hasilnya





sblm dimasak




bahan - bahan






ini pula lauk pauk diner kami malam tu..huhu




___________________________________________________________________




Percutian di sarawak mmg best... setelah di Water Frone aku ke Santubong bich resot pula..









Bersama famly kawan aku, kami ke Santubong Bich Resot.. memang minat dan kegemaran aku menyambut brithday orang, sempena brithday father and mother member aku ni, aku belilah kek untuk membuat kejutan yg tak terkezut tu..huhuh yang penting kami happy.. jom tengok apa aktiviti aku disana...




inilah mee tomato.. bunyinya macam masam dan tak sedap tp bila rasa wow best..



tak dapat main snuker, dapat main pool pun ok ler...



inilah mak da ayah member aku, seronok bersama mereka. aku tinggal dirumah merekalah semasa di khucing



inilah lauk pauk semasa percutian di Santubong.. segar dan enak..



brithday kek untie n uncle yg ke 40 - an...
aku rasmi dulu kek ni, huhuh
sempat lagi aku berposing di pantai Santubong..
mandi kolam je, nak mandi pantai air pasang..
SANTUBONG BICH RESORT






____________________________________________________________________
Di Rumah My Friend... Kg. Mustafar... Khuching




try the best





panas sungguh minyak tu






chef wan pun nangis tengok ni..







inilah gadis yang selalu mengacau aku..hahaha (adik kawan ku)




al - kisah yang menyayat hati cucur kat bawah tu yang hangus kerana kelalaian aku dan seorang rakan yang asyik ber'Dreming jerw.. hahaha inilah pengajaran kepada kami.. kalau terleka lagi beberapa minit tentu dapur dah meletup dan member aku tu dah jadi american afreka next top model... kenapa? kerana dah centong hangus hahaha.... tapi setelah hangus.. kami masak lagi sekali baki tepung yang lebih tu.. hasilnya wow.. sedap tu samapaikan ayah kawan aku ni minta aku masak lagi.. laku betul cucur johor ni.. hidup jb.. huhuhwaaa.. percaya atau tak si adik kawan aku ni yang cute miut dan curly rambutnya tu sangat menyukai cucur itu, sehingga dicurinya cucur yang aku simpan untuk mak dia.. hahaha itu membuktikan kesedapan cucur aku.. hahaha boleh buka warung cucur pak kasim hahaha.. sodap.. nak tengok hasilnya...? ZzZzZaAaAaAaAzZz..................






inilah cucur yang hangat disarawak sekarang.. hahaha

Tiada ulasan: